
Igen sok cég alkalmaz egyszerű, olcsó, ám hatásos marketing trükköket az ügyfelek és üzleti partnerek megajándékozására. A reklámajándék emblémázás azonban több célt is szolgál. Egyrészről ezzel fejezik ki a cégek a hálájukat a hűséges ügyfeleknek és régi partnereiknek.
Ugyanakkor, ezzel a technikával új ügyfeleket is szerezhetnek maguknak. Ezzel az a céljuk, hogy az cég neve minél szélesebb körben ismert legyen. Erre tökéletesen alkalmas módszer a reklámajándék emblémázás.
Olyan egyszerű és olcsó termékeket kell kiválasztani, amelyek a mindennapok során nélkülözhetetlenek, ugyanakkor könnyen emblémázhatóak. Főleg golyóstollak, bögrék, kulcstartók, öngyújtók és hasonló apró, de praktikus termékek kerülnek a marketing szakemberek figyelmének középpontjába.
A reklámajándék emblémázás során, a termékekre rákerül a cég neve, logója és az elérhetősége is. Gyakran egy frappáns reklámszöveg is helyet kap, ami még jobban növeli az emberek érdeklődését az adott cég iránt. Ezzel a megoldással közvetlenül szólíthatják meg a leendő ügyfeleket a cégek, ami igen hatékony módszernek bizonyul.